2015. április 7., kedd

Újraindítom a blogot!

Tehát, igen, be kell valljam, a blogot borzalmasan elhanyagoltam, ahogy a mozgást és az étkezést is. Viszont most egy apropó miatt újraindítom!

Egy kis családi vetélkedő indult el, melynek lényege természetesen a fogyás. Két kategória lesz - abszolút és relatív legtöbbet leadott kilók.

Drukkoljatok :) !!!

3 hónap áll rendelkezésemre. A fontos az, hogy ne csesszek ki magammal, de komolyan csináljam a dolgot.

Első lépésem az volt, hogy drasztikusan visszafogtam magam a csokievést szinten. Naponta Maximum 1 csoki engedélyezett, és ezt lehetőleg a reggeli//délelőtti órákban fogyasztom el.

Másik fontos lépés, hogy vissza kell hozni az edzést az életembe. Mivel mostanában borzalmas az időjárás erre (vagy zuhog az eső, vagy elfúj a szél), ezért egyenlőre súlyzós edzés maradt, de állítólag jövő héttől már szép idő lesz, akkor visszahozom a futást is! :) Kezdjük heti 3 edzéssel, majd később emeljük.

Egyenlőre ez a két fontos lépés van, amit a következő két hétben betartok.

A kajaláson még gondolkodnom kell, ugyanis nem én főzök, bár már "trükköztem", a köretet zöld köretre cseréltem, stb, de sok beleszólásom nincs a dologba sajnos :) ...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy visszatértél ide! (: Már hiányoztak a posztjaid. Remélem, hogy sikerül elérned a célodat és a blogolásra sem unsz rá! (:

    VálaszTörlés