2014. március 9., vasárnap

Edzésterv - Hihetetlenül kimerítő edzés, ami után az ember furcsa mód jól érzi magát :)


Furcsa, de bizony van úgy, hogy az ember annyit edz, hogy kidöglik - és mégis hihetetlenül jól érzi magát, mert tudja hogy valami baromi jót vitt véghez, túllépte a saját korlátait, és a teste hihetetlenül hálás ezért. Az ilyen edzésekért érdemes csinálni ezt :)))) ...

Az edzéshez 3 videót használtam fel, ugyanattól a videó-edzőtől, akit már többször mutattam nektek itt a blogon (és akit még mindig nagyon szeretek, főleg hogy szerintem borzalmasan hatásosak a mozdulatai, bár szinte szó szerint egy gyilkos ez a lány :))) ... )

Próbáljátok ki, a 3 videó egy órát sem tesz ki, bár érdemes köztük pici szünetet tartani, mert tényleg gyilkosok :) ... Ha megvagytok, írjátok meg hogy hogy ment ;) ! Nekem borzalmasan, izzadtam, meghaltam... majd újjá születtem ^^! Bemelegítésnek egyébként 5 perc szobabiciklizést terveztem, amiből seperc alatt 30 percnyi tekerés lett :D - ugyanúgy szobabiciklizés volt a levezetésem is :) . Természetesen mindkettő előtt és után is még nyújtottam, bemelegítő-mozdulatokat végeztem, hogy nehogy valami baj történjen.

Jó tornát ^^!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése