2013. december 24., kedd

Karácsonyi diéta

Nem, nem bolondultam meg, tényleg egy "karácsonyi" diétát találtam ki :) ... Az év ezen szaka általában mindenkinek egyenlő a hízással, ennek több oka is van, pl. lassul az anyagcserénk, de többet is eszünk, főleg ha az ünnepi fogásokról van szó.


Úgy döntöttem, hogy nálam ez nem így lesz most. Tudom, hogy rengeteg-rengeteg féle kaja lesz, de hoztam néhány "szabályt", amit be fogok tartani:
- húsi és zöldség jöhet, krumpli, rizs kizárva!
- töltött káposzta rizs nélkül tökéletes!
- két féle sütiből ehetek csak - torta esetén 1 (vékony) szelet, darabos süti esetén 2 db
- üdítő helyett vizet fogok inni és teát
- megkímélem magam a túlzabálástól - ez nagyon fontos, mert sokszor előfordul velem :-/ ... Sokszor olyankor is szedek, amikor már tényleg érzem hogy csak a szemem kívánja, olyankor most nemet fogok mondani! Mert kemény vagyok :)


Január 14-én fogok záróvizsgázni. Rendszeresítenem kell egy edzést erre az időszakra (főleg hogy az elmúlt egy héten szinte semmit nem edzettem, mert influenzásan feküdtem az ágyban...). A következőt találtam ki.

Napi két alkalommal fogok tornázni, délelőtt és délután. Ez a következőkből fog állni:
- 20 db "guggolás" (angolul squat)
- 30 db felülés
- 30 db derékedzés - ez lehet valamilyen "twist", pl. ez:


Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok mindenkinek ^^! Kitartást ;) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése