2014. március 9., vasárnap

Legenda vagy valóság? Szubjektív véleményem az almaecetről


Még régebben olvastam az almaecetről, hogy tudósok egy kísérletnek vetették alá, ahol elhízott embereknek kellett napi egy kanállal bevenniük. A végeredmény az lett, hogy csökkent a testzsírjuk. Utánaolvastam néhány fórumon, valaki azt írta, hogy humbug, valaki azt hogy neki nagyon sokat segített. Úgy döntöttem, hogy megnézem én magamnak ezt az almaecetet, és ha nem túl drága, akkor veszek is egyet.

Mivel mindösszesen 150 forint körül volt egy üveggel, így úgy döntöttem, hogy megnézzük hogyan is működik ez a "csodaszer". Az eredeti fogyókúrás recept szerint reggel, délben, este meg kell inni egy pohár vízbe kevert egy kanálnyi almaecetet. Nos, én persze nem így csináltam, mert tudtam, hogy képtelen lennék meginni egy pohárral. Mert hát senki ne gondolja azt, hogy ez olyan isteni finom, mert borzalmas! :D

Így hát egy üvegbe (750 ml) kevertem el 4 kanálnyit, és étkezés előtt és után ittam egy-egy kortyot, mert több bizony nem ment le. A végeredmény az lett, hogy borzalmasan elkezdtem a csokit kívánni, a "vésztartalékomból" fogyasztottam el (majdnem 2,5 táblányim volt, ebből mára fél tábla maradt :D ), ráadásul eléggé "lazán" fogtam magam, hiszen kakaót is ittam a héten, meg pizzát is ettem :) .

Úgy döntöttem, hogy egy hétnyi "szenvedés" után megmérem magam, mit mutat a mérce. Megéri-e vagy sem? Hát, legnagobb megdöbbenésemre borzalmasan sokat segített!!! Érezni is kezdtem magamon, de azt nem gondoltam volna, hogy egy hét alatt 1-2-3 centi megy le mindenhonnan. A legtöbbet a hasamról fogytam az almaecet segítségével, onnan ugyanis 5 centi ment le! Egy hét alatt. Ennyi "mínuszt" eddig 2-3 hét alatt sikerült csak összehoznom, így nagyon-nagyon boldog voltam, hogy segített :) . Természetesen a "jól étkezést", és a sportot nem helyettesítem ezzel, inkább amolyan "kiegészítőként" fogok rá gondolni, ami segít a céljaim elérésében, nem pedig az egyetlen eszköz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése