2013. november 29., péntek

Egy felső... Motiváció ismét

Semmi extra az egész, egy egyzserű fekete trikó. Nyáron vettem, kínaiban, akciósan 400-500 forintért, elméletileg XL-es méret, gyakorlatilag inkább M szerintem. De mivel a címke sose hazudik, főleg nem 500 forintért, persze próba nélkül vettem meg :D - itthon, amikor fel akartam húzni, csak akkor láttam meg hogy bizony ez rám kicsi. A mellemen szorít, a hasamra meg alig bírtam ráhúzni.

Ma, ahogy fel akartam öltözni az esti kiruccanáshoz, véletlenül a kezembe akadt ez a felső. Gondoltam, ha ez így alakult, próbáljuk fel megint, hogy áll.
Bár még közel sem tökéletes (mellemen még mindig szorít), legalább a hasamon már "emberibb".
És bár azt írtam, hogy nem lesz "bikinis előtte-utána" kép, gondoltam ezt csak lefényképezem, legalább így nagyjából látszik az is, hogy most hogy nézek ki :) ...

Picit balfék képek, de majd ebbe is belejövök :))) ... 

Mondjuk szerintem a csípőm szebben látszódik, meg a derekam is szélesebb mint ezeken a képeken... Ráadásul most jól látszik, hogy az egyik oldalamon nagyobb az úszógumi, mint a másikon ... szerencsére ez a nem feszes felsőkben nem látszik. Egyébként nekem a legpróblémásabb területem a has-csípő tájék, főleg azokra mozgok, tornázok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése