2013. november 29., péntek

Hogy miért?

Hogy összehozható-e a goth életstílus és a mai egyre jobban divatos "éljünk egészségesen" mottó? Igen. Az, hogy goth vagyok még nem jelenti azt - sajnos -, hogy tökéletes alakom van. Valamikor persze volt... De bizony az a test mára eléggé megváltozott, és sajnos eljutottam egy olyan szintig, hogy úgy döntöttem elég volt. És szomorú vagy sem, bizony a goth-ok között is az a szép, akinek szép alkata van - gondoljunk csak a "nagyokra", pl. Adora BatBrat kisasszonyra, aki 3 gyerkőc után néz ki irigylésre méltóan.


Nem szeretnék tökéletes lenni, egyáltalán nem, hiszen jól tudom, hogy a legtöbb ilyen jó alkatú nőnek szerencséje van, "genetika". Viszont, belenyugodni sem szeretnék ebbe a helyzetbe, állapotba. Őszintén megmondom, elegem lett abból, hogy már azért nem húztam fel fűzőt, mert "kibuggyan belőle a háj", illetve a szoknyáknál elsődleges szempont volt, hogy takarják a combjaim. A változásra való igény éveken át bennem volt, viszont sose történt drasztikus, nagy változás.

A 180 centimhez tartozó 75 kilómból (ami 15-6 éves koromban voltam, így nem ez az alsó határ célja) pár év alatt 95 lett. Egyre gátlásosabb lettem, sok "takargatós" ruhát húztam fel, minden évben, félévben új diétába kezdtem, mondván "Most végigviszem, sikerülni fog!", de 1-2 hónap alatt drasztikus eredmény híján abbahagytam őket, óriási csalódással a hátam mögött. Bevásároltam egy csomó ruhát mondván hogy "Ha majd vékony leszek, addig őket nézegetem, ők adnak erőt" - nem jött össze persze, a csupa csipke nyári nadrág lassan egy éve várja, hogy felhúzzam.

Egy másik irigylésre méltó kisasszony, Razor Candi :)

A rengeteg csalódás megtanított rá, hogy nálam nincs olyan, hogy "gyors változás", egy apróság nem eredmény. 2013 nyarán olyan mértékű elégedetlenség gyűlt össze bennem, ami végül kibukott és egy hatalmas adag motivációvá változott. Azóta kisebb-nagyobb hullámokban változok. A feladat nem egyszerű, hiszen kísértés mindig van (főleg a csoki és a chips iránt, mert mindkettőt imádom...), de szerencsére a motivációm kisebb hullámzások után mindig helyreáll.

És végre a "fejem" is rendbe jött. Már nem várok változást napi 5 perc torna után, amit egy hétig csináltam. Nem várok változást anélkül, hogy ne tettem volna valamit érte. Az étkezésemet teljesen megváltoztattam, magam mögött hagyva sok káros szokásomat. Nem keserít el, ha a sok erőfeszítés után icipici csak az eredmény, mert hosszútávút szeretnék, nem rövidet. Tudom, hogy rettenetesen hosszú út áll előttem, de ráléptem, és rajta is maradok. Nem leszek sose fitness-lady, edző sem vagyok, csak egy egyszerű lány, aki szeretne változni. Nálam sajnos nem lesz hetente kép (túl gátlásos vagyok hozzá), de az eredményekről, alkalmazott módszerekről rendszeresen fogok írni, ahogy motivációt is folyamatosan próbálok majd adni.

"Vice goths at the gym"

És hogy miért is kezdem el ezt a blogot, holott van már pár másik :) ?
Egyszerűen azért, mert ezt nem akartam máshová tenni, viszont már régóta szerettem volna egy ilyen témájú blogot. Arra gondoltam, hogy ha leírom, akkor még kevesebb lesz a kifogás, hogy miért ne dolgozzak ma, vagy miért ne egyem meg azt a szelet sütit. Amolyan motiváció-forrás ez is. Hogy még véletlenül se adjam fel, főleg ennyi idő után (fél év, ami bár látszólag nem, gyakorlatilag rengeteg változást okozott).

Ezen kívül, azt se bánnám, ha esetleg így tudnék segíteni azoknak, akik hasonló cipőben járnak mint én. Szükségük van segítségre, jól jönne nekik pár hasznos tipp. Nem vagyok szakember, így én csak azt tudom elmondani, ami nekem vagy az ismerőseimnek segített. De ahogy a Corset fitness (Fb oldal - csoport) vezetőasszonya, Angi, mondja mindig, mi mind különbözőek vagyunk, így mindenkinél más hoz eredményt :)

2 megjegyzés:

  1. Jó ezt olvasni :)
    Az a helyzet, hogy nekem is beütött ez a "változást akarok" dolog, amit tudok tanácsolni, az először a rendrakás. Nem vicc. Ahogy nekikezdtem kiszortírozni a régi dolgaimat,ruhákat, ami nem volt jó rám azt elraktam (semmi szükség önsanyargatásra), előszedtem a nem használt ékszereket, sminkcuccokat újrahasznosítani. Plász ahova tudok gyalog járok, sokat lépcsőzöm, és persze ez:
    http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aD0gQ5d_700b.jpg

    A fűzőben nem tudsz rendesen mozogni, szerintem előtte mindenképpen mozgasd át magadat, és vedd le edzéshez. Viszont sétálásnál, munkánál egyenesen tart, ami nagyon jó. Remélem lesz végre saját acélmerevített barátom hamarosan :> Ami nagyon sokat segít,ha a kenyeret/tésztát elhagyod, vagy csak keveset eszel belőle.

    Mindenesetre hajrá, menni fog, és ne hagyd magad eltántorítani !:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a bíztatást ^^!

    VálaszTörlés