2013. december 18., szerda

AppAjánló - Runkeeper


Ma, az okostelefonok világában, elkerülhetetlenek az applikációk. Rengeteg félét találunk - miért ne kereshetnénk olyat, ami az edzésünkben segít?

Az első ilyen app-om a Runkeeper volt, amit a párom ajánlott, mondván hogy ez nagyon jó arra, hogy lássam mennyit futottam X idő alatt, mennyi kalóriát égettem, stb. Persze letöltöttem, és elkezdtem a jó időben futni, még valamikor tavasszal.

Ami nekem nagyon tetszett benne:
- egyszerű használni
- méri az időt
- méri a sebességet
- 5 percenként elmondja, hogy mennyit futottál, mennyi kalóriát égettél, stb. (bár legelőször ez a szívbajt hozta rám)
- van neki webes felülete, ahol akár manuálisan is bevihetjük az adatokat
- sokféle edzés közül választhatunk (épp a napokban frissítették, így már nem csak gyaloglás, futás, biciklizés közül választhatunk, hanem többek között jóga, úszás, stb. is megtalálható az edzések közül)
- részt lehet venni "trainengekben"
- jegyzi a "goal"-jainkat, pl. legtöbb kalóriát ebben a hónapban égetted el, ma gyalogoltál a legtöbbet, stb.
- "páros" aktivityket is lehet vele jegyezni :)
- jegyzi az összes eddigi activitynket, összes elégetett kalóriát, mindent

Ami annyira nem jó:
- nekem nem probléma, de angol nyelvű
- nem tudom miért, valahogy a telefonom GPS-e és a Runkeeper nem szeretik egymást (ez persze lehet a telefonom hibája is, mert a párom telóján semmi gond nem volt vele)
- vagy én vagyok a béna vagy a frissítésnél kivették belőle a szobabiciklizést :-/ ... helyette csak spinning van (update: megvan a szobabicikli, csak fura helyre került :D )

Egy szó mint száz, én ennél az appnál nem találtam jobbat, és szeretem feljegyezni, látni hogy mikor mennyit edzettem :) ...

Ha érdekel titeket, akkor itt szerezhető be:
[Runkeeper] (Google Play)

Ez pedig a hivatalos oldal:
[RunKeeper.com]


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése