2014. február 26., szerda

TAG - Egészséges élet

Megaera-nál leltem rá erre a jó kis TAG-ra, gondoltam kitöltöm :) ... Akinek kedve van hozzá, vigye tovább nyugodtan ;) !

Mit ettél reggelire?
Mivel még fél 9 éppen csak elmúlt, így még csak egy cappuccino-t ittam :) Reggelire vagy extrudált kenyeres szendvicset fogok enni, vagy melegszendvicset (új "receptem" van - a zsemlére nem kerül más csak vaj, paradicsom, és sajt és úgy megy be az "NDK-sütőbe" ... nyammm, de isteni!!!!)

Mennyi vizet iszol egy nap?
Általában vizet és teát iszom (nagyritkán cappuccino-t reggelente), de hogy abból mennyi a víz pontosan ... Jó kérdés. Van, hogy víz helyett is inkább zöldteát szürcsölgetek, főleg az ilyen hidegebb időkben :) ... Nagyjából egyébként 2-2,5 liter körül lehet.

Mi az aktuális kedvenc edzéstípusod?
Igazság szerint nincs kedvenc. Mindig azt csinálom, amihez épp kedvem van. Van, hogy biciklizek és sétálok, máskor futok, megint máskor csak bent tornázok súllyal vagy anélkül. Változó.

Hány kalóriát fogyasztasz egy nap?
Régebben amíg számoltam olyan 1100-1300 között mozgott. Mostanában nem számolom, inkább csak úgy próbálok dönteni, hogy a kevesebb kalóriatartalmú ételt választom, vagy ha ebédre magas kalóriatartalmú étel volt, akkor estére alacsonyabb tartalmút fogyasztok, de azt hiszem most így picit magasabb lehet ez a szám, kb. 1500-700 körül. 

Mi a kedvenc egészséges nassolni valód?
Diabetikus csokik :) , szűzteakeksz, bio-kölesgolyó, gyümölcsök. Próbálok jókislány lenni, és ha nassolni vágyom, akkor általában őket fogyasztom :)

Mit ebédelsz általában?
Nagymama-konyhán eszek, így mindig más a kaja. Néha érvényesül a kívánságom, néha pedig nem :) ... Vannak "rossz" napok, amikor valami keltészta van (pl. bukta.... *.*) , és vannak "jó" napok, amikor husi van zöldséggel, esetleg káposztával. Amennyire tudom, próbálom mamát befolyásolni a "jó" irányba :) ...

Melyik testrészedet szereted leginkább erősíteni?
Hasamtól a térdemig mindent. Nem egy testrész, de nagyon nem szeretem a hasam, a csípőm meg a combom ... A fenekm csak azért "szeretem", mert azt nem látom :D !

Melyik "rossz" kajának vagy képtelen ellenállni?
A pizzának. Bűnös, gonosz, de imádom :-/ ...

Szedsz vitaminokat vagy táplálékkiegészítőket?
Multivitamint szedek egyedül, meg néha C-vitamint, de ezeket inkább azért hogy ne legyek beteg.

Milyen gyakran eszel házon kívül?

Viszonylag ritkán, félévente kb. egyszer.

Fogyasztasz gyorskaját?
Szintén nagyon ritkán, évente egyszer max (ha a pizza nem számít gyorskajának).

Ki támogat leginkább?
A Kedves talán. Meg a szüleim, ha bevásárláskor valami "dárga" dolgot veszek, akkor nem tépik le a fejem :D ... (mert ugye ők fizetnek, én meg csak kedvesen mosolygok....)

Van-e konditermi tagságod?
Nincs. De pont tegnap gondoltam rá, hogy ha nem jön össze meló, akkor elmegyek a hozzánk közel lévőbe és belépek :)) ...

Hány órát alszol éjjelente?
Nagyon változó. Van, hogy 11, máskor 5-6 max. Hiába próbálok egységesen 8-9 órát aludni, tuti hogy nem jön össze.... :-/

Van "csalós"napod?
Van sajnos, pedig nagyon nem kéne. Mindig van valami csábítás, aminek nem tudok ellenállni (főleg a Kedveséknél, szerintem amit leadok, azt itt mindig visszaszedem....).

Iszol alkoholt?

Baromi ritkán, ha épp alkalom van - és ez nálam nem a hétvégéket jelenteni, hanem azt a félévente egy-két alkalmat, amikor valami ünnep van.

Van edzőpartnered?
Nincs, de lehet kellene egy állandó. Néha van, aki "mellémcsapódik", de lehet jobb lenne valaki aki folyton noszogat :) ...

Mi a legjobb dolog az életedben, ami azzal jött az életedbe, hogy egészséges életmódot folytatsz?
Mivel csak nemrég óta csinálom, így egyenlőre nem tudok kézzel fogható példát mondani. Talán az elég jó dolognak számít, hogy azóta viszonylag kevés édességet és nasit ettem, pontosabban az első célom az volt hogy ezeket kiszorítsam. Most a rendszeres edzés a következő pont.

Mi volt a legutolsó egészséges dolog, amit tettél?
Aludtam :) ... Viccet félretéve, nem jut eszembe semmi, ami picit szomorú... Elég sokminden van most az életemben, és jelenleg próbálom a napi 1-2 óra mozgást a napi 4-5 óra angollal összeegyeztetni, de valahogy eddig nem sikerült ... :-/ Ami baromi ciki szerintem rám nézve.

1 megjegyzés: