2014. február 2., vasárnap

Fogyás-projekt - 3. hét


Mennyit aludtál átlagosan ezen a héten? 
Átlagosan 8,7 órát aludtam. Ez jóval kevesebb mint a múlt héten, pedig akkor úgy gondoltam hogy jó lenne ugyanannyit is aludni. Talán emiatt is volt most magasabb a kalóriabevitelem. 

Mennyi kalóriát vittél be átlagosan? 
Naponta átlagosan 1260 kalóriát vittem be. Előző héthez képest egy kicsivel több lett, igaz a hét második felén nagyon elengedtem magam, pedig a hét elején még nagyon jól tartottam magam az 1100 körüli kalóriabevitelhez. 

Mennyi kalóriát mozogtál le átlagosan?
Ezen a héten 5 napon tornáztam "rendesen", így is átlagosan 331 kalóriát égettem el. Ez sajnos kevesebb, mint a múlt héten, pedig akkor úgy éreztem hogy egy jó úton indulok el :S ... Ismét meg kell emberelnem magamat!!! 

Hogyan érezted magad a héten?
Többé-kevésbé jól, szerencsére. :) Bár most így visszagondolva a mai napom miatt borzalmasan érzem magam :(((( 

Mit fogsz változtatni a következő héten?
Hát, ez a hét megint egy "laza" hét volt - a következőnél ismét meghúzom a gyeplőt, a tornából nem engedek, a kajánál pedig nagyon oda kell figyelnem, hogy ne csábúljak el. Sajnos a héten rengeteg friss zsemle szólt hozzám (és én azt sajnos nagyon imádom T_T), a héten nekik NEMET kell mondanom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése