2014. február 7., péntek

Fogyás-projekt - 24. nap


Hány órát aludtál ma? 
Nagyon keveset aludtam ma is, folyamatosan kattogott az agyam - ennek köszönhetően össz-vissz 5 órát aludtam ... 

Mennyit és mit ettél ma? 
Reggeli: -
Tízórai: műzli és cappuccino (155 kcal)
Ebéd: natúr csirkemell, dinsztelt káposzta (350 kcal), zöldségleves (190 kcal)
Uzsonna: bioműzli (100 kcal), narancsos zöldtea
Vacsora: Ristorante pizza :) (700 kcal), narancsos zöldtea

Mit ittál ma? 
Víz volt ma a terítéken, meg a fent említettek :) . 

Összesen: 1495 kcal

Mennyit és mit tornáztál ma?
Úgy döntöttem, hogy nem vonok össze már tevékenységeket (mint eddig sokszor), hanem sorrendben írom le őket :) 
- 1 óra intenzív házimunka (280 kcal)
- 10 lépcsőzés (50 kcal)
- 80 perc intenzív séta (404 kcal)
- 40 perc bevásárlás (127 kcal)
- 3 óra nagybevásárlás (571 kcal)

Összesen: 1432 kcal

Mai közérzet: 
Eléggé "idegeskedő" voltam ma, rengeteg minden zakatolt az agyamban, így "lenyugtatásképp" sétáltam egy nagyot, vásárolgattam, és próbáltam jól érezni magam :) . Ennek az eredménye az lett, hogy estére úgy elfáradtam, hogy inkább hasonlítottam zombira mint emberre :D ... 

Mai zene:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése