2014. február 10., hétfő

Fogyás-projekt - 4. hét


Mennyit aludtál átlagosan ezen a héten? 
Átlagosan 6,7 órát aludtam. Ez két órával kevesebb mint a múlt héten, és 4 órával kevesebb, mint amennyit szeretnék aludni. Borzalmas :-/ ... Nem tudok mit csinálni ellene... 

Mennyi kalóriát vittél be átlagosan? 
Naponta átlagosan 1123 kalóriát vittem be. Előző héthez képest kevesebb lett, igaz a hét második felén megint elengedtem magam. Ami pozitívum, hogy ezen a héten rengeteg egészséges ételt ettem (pl. ananász, kókuszolajban sütött hús, stb.). 

Mennyi kalóriát mozogtál le átlagosan?
Ezen a héten rengeteget mozogtam, bár sokat kellett itthon dolgoznom is (nagytakarítások, nagybevásárlások, stb.), amik mellett már nem volt időm és/vagy erőm tornázni. Átlagosan 744 kalóriát égettem el egy nap, ami szerintem nagyon jó, hiszen ez 379 kalóriával kevesebb csak mint az átlagos kalóriabevitelem (ha a napi kalóriaszükségletet nem nézzük)! 

Hogyan érezted magad a héten?
Többé-kevésbé jól, szerencsére. :) Bár a kevés alvás miatt eléggé fáradt voltam a héten. 

Mit fogsz változtatni a következő héten?
Azt mondanám, hogy ez egy nagyon jó hét volt. Ráadásul elkezdett melegedni az idő is, így remélem jövő héten már lesz alkalmam futni és/vagy biciklizni! Ami nagyon fontos, hogy többet kell aludnom, illetve "rendes-sportolnom" is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése