2014. február 10., hétfő

Fogyás-Projekt - 1. havi összefoglaló

Furcsa, de igaz - eltelt egy hónap!


Hány órát aludtál átlagosan? 
8,5 órát. Ennek örülök, ugyanis szerettem volna átlagosan 8-9 órát aludni, bár lehet hogy 9-10 óra alvás még jobb lenne :)

Hány kalóriát vittél be átlagosan?
Átlagosan 1165 kalóriát. Ezzel is elégedett vagyok, hiszen ebben a hónapban 1100-1200 kalória között szerettem volna bevinni, illetve továbbra is szeretném ezt tartani, illetve minimálisan csökkenteni.

Hány kalóriát égettél el átlagosan? 
416 kalóriát. Ehhez közre játszik az, hogy az első két-három héten nem mozogtam túl sokat, legalábbis nem annyit amennyit illet volna :) . Remélem a következő hónapban ez a szám nagyobb lesz ^^ ...

Eredmények: 
A Kedves és egy jó barátom szerint is látszik, hogy fogytam :) Sajnos a centik szerint csak 1-2 centit (Fenekemből mondjuk 4-et ^^), inkább úgy érzem, hogy ha nem is vékonyodtam, de "formálódtam" inkább. Egyedül a felső combom, ami "hízott", egy centit :-/ ... Ennek nagyon nem örülök, rajta többet kell dolgoznom!

Nov. 29-ei kép (ez sajnos a legfrissebb kép :-/ ...):


Február 10-ei kép:


Amit látok és érzek magamon:
- kisebb lett a hasam
- kisebb lett az úszógumim
- valami változás elindult a fenekemen és a combjaimon is, bár rajtok még szintén sokat kell dolgoznom :-/ ...

Annyira sajnos még nem látványosak az eredményeim, de remélem egy hónap múlva ez változni fog :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése