2014. január 21., kedd

Fogyás Projekt - 6. nap


Hány órát aludtál ma? 
Borzalmasan sokat. Picit több, mint 11 órát! Igaz, megszakításokkal, de hihetetlenül jól esett!

Mit ettél ma?
Reggeli: -
Tízórai: -
Ebéd: fél tál müzli (50 kcal), két szelet extrudált kenyérből készült szendvics (50 kcal)
Uzsonna: másfél rántott csirkemell (220 kcal), két paradicsom (35 kcal)
Vacsora: 3 melegszendvics, mellé uborka (655 kcal)

Mit ittál ma? 
Vizet.

Összesen: 1010 kcal

Mennyit és mit mozogtál ma? 
Úgy döntöttem, hogy ma "normálisan" végigcsinálok egy edzést. Nem írtam bele külön, de 1-1 gyakorlatsor után megnyújtottam az adott területet.
- 2 perc bemelegítés
- 10 perc "weight loss" yoga


- 4x10 guggolás (10 guggolás után 10 felülés)
- 4x10 felülés (2 hasprés, 2 rendes)
- 100 'ülő' twister
- 5 perc belső comb (feladatok innen)
- 5 perc fenék-, és csípőtorna
- 5 perc nyújtás

Időtartam: kb. 35-40 perc (gyakorlatok között 5-10 másodperces szünettel) - így összesen kb. 270 kcal-t égettünk el!

Ezen kívül még volt:
- 10 perc könnyű házi munka (33 kcal)

Összesen: 303 kcal

Mai közérzet:
Nagyon jó napom volt a mai is. Végre tudtam "normálisan" tornázni, odafigyeltem az evésre is.

Mai zene: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése