2014. január 15., szerda

Fogyás-projekt - 1. nap

És igen, tegnap sikeresen levizsgáztam, új életciklusom első napja ma kezdődött :) ! Nem is szabadott tétlenkednem, ahogy ígértem, belekezdtem a fogyás-projektembe ^^!!! Főleg, hogy a tanulással töltött 3-4 hétben szinte csak híztam, így most ezt gyors le is kell faragni :) !


Hány órát aludtál ma? 
Rettenetesen éberen aludtam, annyira hogy amikor reggel 7-kor kinyitottam a szemem, hirtelen nem is tudtam, hogy alszok-e még vagy sem :D ... 1 után aludtam el, 7-kor keltem, az 6 óra, de 8-tól picit visszaaludtam még 10 óráig. Összesen tehát kb. 8 órát aludhattam. Ennél sokkal nagyobb az alvásigényem, ez most így jött össze ^^" ...

Mit ettél ma? 
(kép ma nem lesz, mert elfelejtettem XD ...)
- Reggeli: -
- Tízórai: Néhány darab bioköles volt a terítéken, egy részt nem volt kedvem kaját csinálni, másrészt persze hogy késésben voltam :D ... (kb. 50 kcal)
- Ebéd: finomfőzelék (249 kcal), natúr pulykamell (100 kcal), 3 db palacsinta (250 kcal)
- Uzsonna: egy szelet barna kenyér, hozzá sajt, uborka, paprika és csirke mellsonka ^^ (kb. 200 kcal)
- Vacsora: Gyümölcssaláta (74 kcal)

Mit ittál ma? 
Mai terítéken volt víz, két pohár kóla az ebédhez (176 kcal), és tea (én ízesítés nélkül, "magában" szeretem a teát) - ezen belül 1 bögre rooibos tea, 2 bögre jázminos zöld tea.

Összesen: 1099 kcal

Mennyit és mit mozogtál ma? 
- 20 perc séta (100 kcal)
- 15 perc szobabiciklizés (120 kcal)
- 20 perc könnyű házimunka (90 kcal)
- 5 fel-le lépcsőzés (25 kcal)

Összesen: 335 kcal

Napi közérzet:
Jó közérzet, bár picit estére lebetegedtem :( Jó kezdése az első napnak :D


Mai zene ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése