2014. január 20., hétfő

Fogyás-projekt - 5. nap

Ez a napom megint nulla volt, szinte szégyellem is leírni... De a végeredménye pozitív, hiszen a délutántól fogva végre a kedvesemmel lehettem :))) ... Ez nem csak a testet (hiszem pl. a csókolózás is éget kalóriát!), hanem a lelkemet és a szívemet is helyrehozta :)
Sajnos a tegnapi nap folyamán nem volt időm bejegyzést írni, így ma pótlom az elmaradást :)


Hány órát aludtál ma? 
Nagyon nem sokat, kb. 7 órát, azt is borzalmasan, ugyanis egy vendégágyon aludtam, ahol ha fordultam, akkor nyikorgott alattam ... :D

Mit ettél ma? 
Reggeli: két vékony szelet házi tönkölybúzakenyér, rajta felvágott és sajt (210 kcal)
Tízórai: -
Ebéd: rántott csirkemell és tzatziki (454 kcal)
Uzsonna: -
Vacsora: 3 melegszendvics, hozzá uborka (655 kcal)

Mit ittál ma? 
Főleg vizet, meg reggel egy kevéske cappuccino-t (40 kcal)

Összesen: 1316

Mennyit és mit mozogtál ma? 
A mai napomból kimaradt a sport :( , így ez a hely most szégyenemre üresen marad :(...

Mai közérzet: 
Ahogy már a bekezdésben utaltam rá, ez a mai nap nagyon jó volt, hiszen a szerelmemmel tölthettem ^^ ...

Mai zene:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése