2014. január 29., szerda

Fogyás-projekt - 15.nap


Hány órát aludtál ma? 
Kb. 7-tet. Rém furát álmodtam, ráadásul nagyon éberen is aludtam. Amikor a kedves kelt, én is keltem, pedig ez nincs így minden nap :) ...

Mit ettél ma? 
Reggeli: egy zsemle két feléből szendvics, mellé paradicsom (200 kcal)
Tízórai: citromos gyümölcstea
Ebéd: feketeribizlitea, két szelet rizspuffancs, egy másfél marék bioköles (100 kcal)
Uzsonna: banán-palacsinta (210 kcal), egy zsemle két feléből szendvics (185 kcal)
Vacsora: paprikás krumpli, hozzá két friss zsemle (650 kcal)

Mit ittál ma? 
Víz, kálciumpezsgőtabletta, és a fent említett teák (persze cukor, citrom és minden más nélkül).

Összesen: 1345 kcal

Mit és mennyit tornáztál ma? 
- 10 perc könnyű házimunka (33 kcal)
- 25 perc hólapátolás :D (150 kcal)

- 3 perc belemelegítés (15 kcal)
- 2x30 "fekvő" twister (90 kcal)
- 31 perc intenzív torna videóra (243 kcal) [link1] [link2] [link3]
- 100 álló twister (100 kcal) 
- 6x10 guggolás (90 kcal)
- 6x10 felülés (90 kcal)
- 5 perc belső comb (40 kcal)
- 5 perc levezetés és nyújtás (25 kcal)

Összesen: 876 kcal 
Egyéni csúúúúcs!!! Yeeeyyy! Jól ki is döglöttem :S ... 

Mai közérzet: 
Hihetetlenül jó volt ma is a közérzetem, tele voltam energiával ^^!

Mai zene: 
Nem pont egy zene, hanem egy album, de attól még imádom, mert tökéletes, és nem mellesleg jól lehet rá tornázni :)))) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése