2014. január 27., hétfő

Edzés - Edzés otthon, nőknek

Imádom az olyan gyakorlatokat, amiket kizárólag nekünk, nőknek állítottak össze :) . Szeretném azt hinni, hogy ezek sokkal hatásosabbak, mint más "unisex" gyakorlatok. Szintén talált anyag, de nekem szimpatikus, főleg mert én is nagyjából ezeket a gyakorlatokat szoktam végezni :)


Női otthoni edzésterv (kezdő)

Szeretném motiválni azokat a hölgyeket, akik el szeretnének kezdeni otthon edzeni, csak nem tudják miből, mennyit és hogyan, összeállítottam számukra egy kezdő otthoni általános edzéstervet.

15-30 perc séta, kerékpározás vagy kocogás
Női otthoni edzésterv (kezdő)
Könnyített fekvőtámasz 2x12
Guggolás labdával 2x12
Csípőfeszítés hason fekve 2x12
Váltott kéz és lábemelés fitballon 2x8 oldalcserével
Híd nyújtott karral 2x12
Sarokemelés állva 2x12
Oldalemelés súlyzóval 2x10
Döntött törzsű evezés súlyzókkal 2x10
Vállról nyomás súlyzóval 2x10
Hasprés fittball-lal 2x max
Hasprés törzsfordítással fitball-lal 2x max


Heti 3-szor végezzük őket, mérsékelt tempóban! Pihenőidő kb. 30-60 sec Az edzés végén pedig a nyújtásról se feledkezzünk meg!

A maximum szám az egyes gyakorlatok után értelem szerűen azt jelöli, hogy amennyit maximálisan szabályosan végre tudsz hajtani az adott gyakorlatból.

A gyakorlatokat fittball nélkül is lehet csinálni, én azért javaslom a használatát, mert a labda instabil helyzete remekül segít a tartásstabilizációban. Ha egyszerűen ráülünk is önkéntelenül jó tartással ülünk rajta, másképp nincs meg az egyensúlyunk, én ezért szeretem ajánlani a használatát, főleg kezdőknél!

Sajnos minden gyakorlatot ide nem tudok részletesen leírni, de mindegyikre rá lehet keresni az interneten!

Akik személyre szabott edzéstervet kérnek Tőlem, azok edzésterve minden gyakorlat részletes leírását valamint edzéstippet is tartalmaznak a bemelegítéstől a nyújtásig!

[Forrás]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése