2014. január 24., péntek

Fogyás-projekt - 10.nap


Hány órát aludtál ma? 
Kb. 10 órát. Tegnap megint nagyon nehezen aludtam el, de amikor a szerelmem felébredt, én is vele keltem, fenn voltam amíg el nem indult a dolgozóba, majd zsutty, vissza is aludtam... :D

Mit ettél ma?
Reggeli: - 
Tízórai: egy csokis müzli (100 kcal)
Ebéd: egy szelet pizza (200 kcal), 2 szelet puffasztott rizs (74 kcal), egy bögre áfonyás zöldtea
Uzsonna: 2 szelet rizspufi (74 kcal), és egy csokis müzli (100 kcal)
Vacsora: 2 szelet pizza (400 kcal)


[Nagyon rá vagyok kattanva, isteni finom, majdnem minden nap eszek belőle legalább egyet :D! Azt hittem borzalmas íze lesz, de nem! Nincs benne cukor, egy darab csak 100 kcal, és egyébként a Rossmannban lehet kapni - 8 db kb. 450-500 forint volt, és volt még belőle más fajta is, pl. mogyorós]

Mit ittál ma? 
Mai terítéken víz, egy kálciumpezsgőtabletta volt, és a fent említett tea.

Összesen: 948 kcal

Mennyit és mit tornáztál ma? 
Mivel a legtöbb kalóriakalkulátorban percekre van osztva egy gyakorlat, ezért úgy döntöttem, hogy egy gyakorlatot 1, ha nehezebb 1,5-2 kcal-nak fogok számolni.
- 10 perc könnyű házimunka (33 kcal)
- 5 perc nyújtás (20 kcal)
- 20 guggolás (30 kcal)
- 20 hasprés (30 kcal)
- 50 "fekvő" twister (75 kcal)
- 50 ülő twister (75 kcal)

Összesen: 263 kcal

Mai közérzet: 
Most valami allergia jött ki rajtam -.-" ... Komolyan mondom, nem is én volnék!

Mai zene:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése