2014. január 20., hétfő

Fogyás-projekt - 1. hét

Nem pontosan 7 nap ment le, de már lezárult egy naptári hét mióta elkezdtem a projektet, így gondoltam vasárnaponként lesz a heti összefoglaló :) ...


Mennyit aludtál átlagosan ezen a héten? 
Átlag napi 9 óra. Volt amikor 10 órát, volt amikor csak 7-8 órát.

Mennyi kalóriát vittél be átlagosan? 
Átlag napi 1150 kcal volt a héten a napi bevitel.

Mennyi kalóriát mozogtál átlagosan? 
250,8 kcal-t mozogtam le átlagosan egy nap. Ezzel a számmal eléggé elégedetlen vagyok.

Hogyan érezted magad a héten?
Sajnos a hetet egy kis rosszulléttel kezdtem, de szerencsére ez pár nap alatt tovaszállt. A hét nagy részén jó kedvem volt, bár pár hete észrevettem magamon, hogy egyszerűen (akár a semmiben is) elfáradok, fáradékony vagyok, így pár napja multivitamint szedek, és lehet az is sokat segített :)

Min fogsz változtatni a következő héten?
A következő héten többet fogok tornázni, mert ennél többet szoktam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése